lunes, 11 de marzo de 2013

MY FAVOURITE FOOTBALL CLUB AS A BISCUIT

 Good evening, Monday!

I've been impatient to post this photo!

We were asked for a decorated biscuit

 with the shield of a favourite  football club.

                                        BARÇA! BARÇA!




It also happens to be mine!

I'm pleased with the result

as its my first try at making

more than a simple template.

This is part of a selection of biscuits

 with a basketball theme.

You'll be able to see them later this week.



I hope this will bring good luck

to the team for their important match

 tomorrow,Tuesday, against Milan!

                          !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pels meus amics i familiars catalans:


!Bona Sort pel Dimarts contre el Milan!


Avuí estic molt contenta de publicar

aquesta foto del escut del Barça!!

Feta amb capes de fondant,

per mi és gairebé una escultura!!





Em recorda quan era petita i el meu pare,

que ja no está entre nosaltres,

 feía treballs de marquetería

amb unes lamines finetes de fusta.

Tenía molta traça i feía quadres
 
de carrers de poble, del mar, d'ocells....

Explicava que ho havía apprés

 durant la segona guerra mondial

en el seu temps d'esbarjo en la

"Royal Air Force" Britànica.

Ell era una manetes, sabia cosir,

fer catifes a mà,y  molt més...

(són records d'àvia!!)


Així he de dedicar  la galeta d'avuí

al meu pare i a la marquetería!!

És el meu primer intent

de fer una plantilla una mica complicada.

Espero que ho mireu amb bons ulls!

Proposo anar millorant la tècnica, però

fa molta goig!! de totes formes.

doncs, res més.

** La pròxima  vegada explicaré les galetes

 amb tematica de Basquet.





No hay comentarios:

Publicar un comentario